La Riva Hotel – Általános Szerződési Feltételek (V:2024.08)
- Bevezetés
1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szabályozzák a szálloda (a továbbiakban:
„Szálloda”) által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
1.2. Az ÁSZF hatálya kiterjed a Szálloda és a vendég (a továbbiakban: „Vendég”) közötti
jogviszonyra, beleértve a szolgáltatások foglalását, igénybevételét, valamint az esetleges vitás
ügyek rendezését.
1.3. A Szálloda szolgáltatásainak igénybevételével a Vendég elismeri, hogy megismerte,
megértette és elfogadta az ÁSZF rendelkezéseit.
- Foglalás és szerződés létrejötte
2.1. A Szálloda szolgáltatásai előzetes foglalás alapján vehetők igénybe. A foglalás történhet
online, telefonon, e-mailben vagy személyesen.
2.2. A szerződés a Szálloda és a Vendég között a foglalás Szálloda általi visszaigazolásával jön
létre.
2.3. A foglalás során a Vendég köteles pontos és valós adatokat megadni. A Szálloda nem vállal
felelősséget az adatok helytelen megadása miatti károkért.
- Érkezés és távozás
3.1. A szobák elfoglalása az érkezés napján 14:00 órától lehetséges. Korábbi érkezés csak
előzetes egyeztetés alapján, a rendelkezésre állás függvényében lehetséges. Valamint a recepció
20:00-ig tart nyitva, ezért az ez után érkező vendégeknek kötelességük jelezni 20:00 óra utáni
érkezési szándékukat a hotel részére.
3.2. A szobát a távozás napján legkésőbb 10:00 óráig kell elhagyni. A késői távozás csak a
Szálloda előzetes jóváhagyásával és külön díj ellenében lehetséges.
3.3. Amennyiben a Vendég a meghatározott időpontig nem hagyja el a szobát, a Szálloda jogosult
további egy éjszaka szállásdíját felszámítani.
- Szállásdíj és fizetési feltételek
4.1. A szállásdíj a foglaláskor megállapított áron történik, amely tartalmazza a szállás, az esetleges
reggeli, félpanzió vagy egyéb szolgáltatások és az általános forgalmi adó (ÁFA) összegét.
4.2. A Szálloda fenntartja a jogot az árak módosítására. A már visszaigazolt foglalások esetében a
visszaigazolásban szereplő ár az irányadó.
4.3. A fizetés történhet készpénzben, bankkártyával, OTP, MKB valami K&H SZÉP kártyás fizetési
módon. A fizetési kötelezettség a szállásdíj teljes összegének rendezéséig fennáll.
4.4. A Szálloda jogosult előleget kérni a foglalás visszaigazolásakor. Az előleg összege a szállásdíj
25%-a, amelyet a Vendég köteles a foglalástól számított 3 napon belül befizetni. Az előleg
befizetésének elmaradása esetén a Szálloda jogosult a foglalást törölni. Az előleg megfizetésének
feltétele eltérhet csomagajánlatok vagy egyéb szolgáltatások esetében, az aktuális változásokról
információt a Hotel weboldalának foglalási rendszere részletezi.
4.5. A Vendég köteles minden további szolgáltatást és felmerült költséget az érkezés napján
rendezni. Külön megállapodás esetén a fizetés elhalasztása lehetséges.
4.6 . A szállásdíj nem tartalmazza az IFA-t, mely a szálláshelyen érkezéskor fizetendő készpénzzel
vagy bankkártyával. Ennek ára 530ft/fő/éj, amennyiben a vendég életkora meghaladja a 18 évet.
- Lemondás és módosítás
5.1. A Vendég a foglalást az érkezést megelőzően legkésőbb 48 órával módosíthatja vagy
lemondhatja, amennyiben foglaláskor ezt az opciót választotta.
5.2. Amennyiben a Vendég az érkezés napjától számított 48 órán belül mondja le a foglalást, a
Szálloda jogosult a szállásdíj 50%-át, mint kötbért felszámítani.
5.3. No-show (meg nem jelenés) esetén a Szálloda jogosult a teljes szállásdíjat felszámítani, és az
előleg nem visszatéríthető.
- Szállodai szolgáltatások és házirend
6.1. A Szálloda különféle szolgáltatásokat kínál, mint például reggeli, félpanzió, étterem, wellness,
parkolás, pótágy, Wi-Fi, stb. A szolgáltatások részleteit és árait a Szálloda weboldalán és a
helyszínen is közzéteszi.
6.2. A Vendégek kötelesek betartani a Szálloda házirendjét, amely magában foglalja az éjszakai
csendességi időszakot, a dohányzási tilalmat a nem kijelölt helyeken, és az állatok tartására
vonatkozó szabályokat.
6.3. A Szálloda jogosult azonnali hatállyal felmondani a szállásra vonatkozó szerződést, ha a
Vendég súlyosan megsérti a házirendet, vagy más módon veszélyezteti a Szálloda rendjét,
biztonságát, vagy más Vendégek nyugalmát.
- Felelősség és kártérítés
7.1. A Szálloda felelősséget vállal a Vendég vagyonában okozott károkért, amennyiben azok a
Szálloda hibájából, vagy annak alkalmazottainak gondatlanságából következtek be.
7.2. A Szálloda nem vállal felelősséget a Vendég személyes tárgyainak elvesztéséért,
károsodásáért, kivéve, ha az a Szálloda hibájából történt.
7.3. A Vendég köteles az általa vagy kísérői által a Szállodának vagy annak felszerelésében
okozott károkat megtéríteni.
- Adatvédelem
8.1. A Szálloda a Vendégek személyes adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályoknak
megfelelően kezeli.
8.2. A személyes adatokat a Szálloda csak a szerződés teljesítése, valamint a kapcsolódó jogi
kötelezettségek teljesítése céljából használja fel.
8.3. A Vendég jogosult tájékoztatást kérni a Szálloda által kezelt személyes adatairól, azok
helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását kérni.
- Panaszkezelés
9.1. A Vendég jogosult a Szálloda szolgáltatásaihoz kapcsolódó panaszait szóban vagy írásban
közölni a Szálloda recepcióján.
9.2. A Szálloda köteles a panaszokat kivizsgálni, és azok kezelésére megoldási javaslatot tenni.
9.3. A Szálloda a panaszokat a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgálja, és írásban
tájékoztatja a Vendéget az eredményről.
- Egyéb rendelkezések
10.1. Jelen ÁSZF rendelkezéseit a Szálloda jogosult egyoldalúan módosítani. Az esetleges
módosítások a Szálloda weboldalán történő közzététel időpontjától hatályosak.
10.2. Bármely vitás ügy esetén a Szálloda és a Vendég megkísérlik a békés rendezést.
Amennyiben ez nem vezet eredményre, a felek jogosultak jogi úton rendezni a vitát, amelyre a
Szálloda székhelye szerinti bíróság az illetékes.